Інколи в ключових словах або в тексті оголошення існує необхідність використовувати терміни, які захищені законами про інтелектуальну власність (так звані "торговельні марки"). Можливо, у Вас виникали запитання чи можна використати в своїй кампанії певну торговельну марку і таким чином привернути більше клієнтів на свій сайт? Чи можливо Ви хотіли б заборонити використання власної торговельної марки в оголошеннях інших рекламодавців AdWords? Тоді в нас є цікава новина для Вас!
Починаючи з 4 червня цього року, будь-який рекламодавець в Україні може використовувати торговельні марки як ключові слова в своєму обліковому записі AdWords.
Зверніть увагу на те, що, незважаючи на ці зміни, ми продовжуємо враховувати побажання власників торговельних марок. Крім того, ми не дозволяємо використовувати торговельні марки в текстах оголошень. Тому, якщо Вам це необхідно, Вам слід звернутися до власника торговельної марки та подати відповідний запит.
Якщо Ви є власником торговельної марки і хотіли б заборонити її використання в оголошеннях інших рекламодавців AdWords, будь-ласка, заповніть форму тут: http://www.google.com/tm_complaint_adwords/complaint.html.
Таким чином, поточні правила програми AdWords дозволяють використовувати торговельні марки в якості ключових слів, але не в текстах оголошень.
Ми сподіваємось, що нові правила AdWords щодо використання торговельних марок нададуть користувачам більш широкий вибір для прийняття зважених рішень.

Автор: Галина Линник, AdWords Account Strategist