Українські Інтернет-користувачі активно використовують онлайн-пошук перед покупкою товару
вівторок, 8 жовтня 2013 р.
Ми раді оголосити результати дослідження поведінки українських Інтернет-користувачів, проведеного компанією TNS Infratest на замовлення Google. Це дослідження показує дає уявлення про те, як користувачі використовують онлайн і офлайн джерела інформації в процесі купівлі товарів з різних категорій. Результати представлені у вигляді аналітичного онлайн-інструменту Consumer Barometer 2013.
Дослідження показало, що всі представлені категорії товарів активно продаються через Інтернет. Найбільш популярними серед українців є онлайн-покупка мобільних телефонів і комп'ютерів, також набирає популярність покупка в Інтернеті авіаквитків, бронювання готелів.
Ми з'ясували, що пошук інформації в Інтернеті перед покупкою є дуже важливим для українських користувачів і актуальним для всіх категорій товарів. При цьому інформацію про товари з категорій "Технології", "Автотовари", "Подорожі" шукають набагато частіше онлайн, ніж офлайн.

Використання стаціонарних ПК, ноутбуків і планшетів є першочерговим вибором для онлайн-пошуку; в той же час продовжує зростати частка онлайн-пошуку з використанням мобільних пристроїв.
При пошуку інформації українські користувачі керуються наступною логікою:
В Україні як і раніше переважає тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює офлайн (так званий, ROPO-ефект). Але незважаючи на те, що офлайн-шопінг досі є основним способом покупки в категоріях товарів, які аналізуються; помітно зростаючий потенціал Інтернету в майбутньому.
Дослідження показало, що в цілому Україна не поступається країнам Європи за основними параметрами використання Інтернету, а поведінка українського Інтернет-користувача мало відрізняється від поведінки користувачів наших найближчих сусідів, як на сході, так і на заході. Наприклад, це можна побачити у порівнянні результатів поведінки користувачів при покупці товарів з категорії "Одяг і аксесуари" в Польщі, Росії та Україні.
Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2013 року по методології онлайн-опитування, цільова група - український користувач Інтернету старше 16 років, вибірка - 2633 респонденти.
Consumer Barometer - аналітичний онлайн-інструмент, доступний за адресою http://www.consumerbarometer2013.com. У 2013 році дослідження проводилося в 26 країнах світу.
Автор: Олена Фігурна, Аналітик Google Україна
Дослідження показало, що всі представлені категорії товарів активно продаються через Інтернет. Найбільш популярними серед українців є онлайн-покупка мобільних телефонів і комп'ютерів, також набирає популярність покупка в Інтернеті авіаквитків, бронювання готелів.

Ми з'ясували, що пошук інформації в Інтернеті перед покупкою є дуже важливим для українських користувачів і актуальним для всіх категорій товарів. При цьому інформацію про товари з категорій "Технології", "Автотовари", "Подорожі" шукають набагато частіше онлайн, ніж офлайн.

Використання стаціонарних ПК, ноутбуків і планшетів є першочерговим вибором для онлайн-пошуку; в той же час продовжує зростати частка онлайн-пошуку з використанням мобільних пристроїв.
При пошуку інформації українські користувачі керуються наступною логікою:
- 74% респондентів очікують, що провідні торгові марки будуть у верхній частині результатів пошуку;
- 80% опитаних вважають, що результати пошуку з урахуванням місця розташування більш відповідають запиту;
- 57% вважають рекомендовані друзями веб-сайти більш важливими, ніж інші сайти;
- 36% при здійсненні покупки в магазині іноді користуються своїм мобільним телефоном, щоб знайти більше інформації про товари.
В Україні як і раніше переважає тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює офлайн (так званий, ROPO-ефект). Але незважаючи на те, що офлайн-шопінг досі є основним способом покупки в категоріях товарів, які аналізуються; помітно зростаючий потенціал Інтернету в майбутньому.
Дослідження показало, що в цілому Україна не поступається країнам Європи за основними параметрами використання Інтернету, а поведінка українського Інтернет-користувача мало відрізняється від поведінки користувачів наших найближчих сусідів, як на сході, так і на заході. Наприклад, це можна побачити у порівнянні результатів поведінки користувачів при покупці товарів з категорії "Одяг і аксесуари" в Польщі, Росії та Україні.
Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2013 року по методології онлайн-опитування, цільова група - український користувач Інтернету старше 16 років, вибірка - 2633 респонденти.
Consumer Barometer - аналітичний онлайн-інструмент, доступний за адресою http://www.consumerbarometer2013.com. У 2013 році дослідження проводилося в 26 країнах світу.
Автор: Олена Фігурна, Аналітик Google Україна
Немає коментарів :
Дописати коментар