Відтепер для усіх рекламодавців Google AdWords, що націлюють свої кампанії на Україну, стає доступною служба регіонального таргетингу. Так, тепер Ви можете вибирати, на яку область націлювати свою кампанію. Тож, якщо Ви керуєте регіональним бізнесом, і зацікавлені лише у користувачах з Вашого регіону, не треба більше підбирати додаткові ключові слова щодо регіона, в якому Ви розміщуєте оголошення, достатньо при створенні нової рекламної кампанії в AdWords лише вибрати потрібні регіони.

Для того, щоб скористатися цим сервісом, не треба створювати новий обліковий запис. Також існує можливість перенацілити вже наявні кампанії на регіони України.

Ми впевнені, що такий сервіс покращить відповідність багатьох рекламних кампаній наших користувачів, дозволить більш ефективно витрачати час на створення кампаній та зекономити кошти, отримуючи лише ті конверсії, які Вам потрібні.

Бажаємо Вам вдалих кампаній і гарних продажів!


Автор: Галина Линник, AdWords Account Strategist