Піца у Харкові або адвокат у Львові? AdWords вирішує всі ускладнення!
Відтепер для усіх рекламодавців Google AdWords, що націлюють свої кампанії на Україну, стає доступною служба регіонального таргетингу. Так, тепер Ви можете вибирати, на яку область націлювати свою кампанію. Тож, якщо Ви керуєте регіональним бізнесом, і зацікавлені лише у користувачах з Вашого регіону, не треба більше підбирати додаткові ключові слова щодо регіона, в якому Ви розміщуєте оголошення, достатньо при створенні нової рекламної кампанії в AdWords лише вибрати потрібні регіони.
Для того, щоб скористатися цим сервісом, не треба створювати новий обліковий запис. Також існує можливість перенацілити вже наявні кампанії на регіони України.
Ми впевнені, що такий сервіс покращить відповідність багатьох рекламних кампаній наших користувачів, дозволить більш ефективно витрачати час на створення кампаній та зекономити кошти, отримуючи лише ті конверсії, які Вам потрібні.
Бажаємо Вам вдалих кампаній і гарних продажів!
Автор: Галина Линник, AdWords Account Strategist
17 коментарів :
Супер! Отепер можна починати користуватися адрордсом :)
что-то не могу найти
есть только Украина(страна)
А вы по карте Украины покликайте, там выбор можно сделать
спасибо
но не во всех аккаунтах доступно
Очень странно. На тестах никаких странных нюансов не попадалось таких. Проверим
Цікаво як Гугл вирішив проблему з 500+ тисячами адресів укртелекому який зареєстрував їх на одну особу і на місто київ. Наскільки я знаю точність геобаз, які базуються на публічних даних з ripe.net прилизно 55%. Що скажете ?
Ми б не запустили цей сервіс, якби не були б впевнені в його якості для абсолютної більшості запитів.
А чи є якась конкретна цифра, відсоток достовірності бази ? Бо часто геобази які працюють в різних інтернет-газузях пересікаються, і дуже часто в них йде неспівпадіння даних. Чи нема у вас планів якось стандартизувати базу і зробити її доступної скажем партнерам вашим ?
Cкажите пожалуйста - как решена проблема с динамичными IP-адресами Укртелекома, и решена ли она вобще?
а чому нема Київської і Рівненської областей?
По поводу Укртелекома - к сожалению понятия не имею как решена проблема, но еще раз повторю: если бы мы не были уверены в качестве работы системы для абсолютного большинства пользователей, мы бы ее не запускали.
Ровенской (а так же Николаевской) областей нет, приносим извинения перед жителями этих регионов за такие обстоятельства. Киевская область = Киев.
Якщо ви не знаєте як була вирішена проблема з укртелекомом, значить український офіс не приймав участі в цьому питанні, а значить гуг взяв базу як і всі з ripe.net.
Висновок - у вас така сама "неідеальна база", як і у всіх на ринку України. Жалко, думав гугл щось придумає
А чи не забагато у Вас "значить"? ;) Досить складний логічний ланцюг виходить. Ви не зовсім праві у своїх висновках, але нажаль я не можу вдаватись у технічні подробиці реалізації того чи іншого сервісу у Google.
Цікаво, а ціна кліку якось різниться, якщо я направляю свою рекламу, скажімо, на Київ або на львівську область. Чи буде реклама для Тренополя, скажімо, дешевшою?
І взагалі, як знизити вартість кліку? 3-4 гривні за клік -- задорого виходить.
У меня получаеться сделать только исключением остальных областей. Клики по карте не помогают...
а вообще эта функция существенно привлечет к себе внимание... давно пора было ее внедрить...
Еще вопрос по методу определения принадлежности айпишников... в аналитике часто возникают спорные ситуации по поводу определения региональной принадлежности...
При более точном нацеливании рекламы цена за клик должна уменьшаться.
По поводу методологии работы сервиса - к сожалению ничего сказать совсем не можем, недостаточно владеем информацией сами :)
Давно ждал фишку. Спасибо. Пошел тестить
Дописати коментар