Мобільний зв'язок продовжує стрімке зростання і незабаром буде генерувати більшу частину інтернет-трафіку в світі. Сьогодні в Україні частка смартфонів від усього обсягу проданих мобільних телефонів відповідає європейським показникам. Вже в найближчій перспективі на нас чекає бум використання мобільного зв'язку в ритейлі. Отже ми раді повідомити про початок освітніх заходів “Google: Час мобільних можливостей” у 5 містах України.

У квітні спеціалісти Google відвідають найбільші міста України, щоб розповісти про мобільні тренди та навчити фахівців з онлайн-реклами створювати ефективні кампанії для мобільних пристроїв. До участі запрошуються представники українського бізнесу. Зустрітися з групою експертів можна буде в таких містах:

4 квітня – Дніпропетровськ

6 квітня – Харків

8 квітня – Одеса

12 квітня – Львів

15 квітня – Київ


Подати заявку на участь можна на сайті до 15 березня 2016 р.

Зверніть увагу! Остаточні дати проведення заходів будуть повідомлені після завершення реєстрації! Можливі зміни у розкладі!

На учасників заходу “Google: Час мобільних можливостей” чекають лекції від експертів компанії Google, дискусії та сесії з реальними кейсами, знайомства й ігри з винагородами для переможців. Відвідувачі зможуть поставити лекторам запитання й отримати персональні поради та консультації. 

Програма орієнтована на маркетологів, веб-майстрів та фахівців з онлайн-реклами. Участь у заході безкоштовна, реєстрація відкрита для всіх охочих. Кількість місць у кожному з міст обмежена, відбір відбуватиметься на конкурсній основі

Під час заходу будуть розглянуті такі теми:
  • Статистика та мобільні тренди в Україні
  • Аналіз мобільної поведінки сучасних українських користувачів
  • Дизайн веб-сайтів для мобільних пристроїв 
  • Мобільний веб-сайт або додаток: порівняння властивостей та переваг
  • Вимірювання ефективності мобільної реклами
  • Кейси та реальні приклади успішних мобільних стратегій
Лекції проводитимуть: Дмитро Шоломко, директор Google в Україні; Маріуш Гашевський, керівник із розвитку мобільного бізнесу в Центральній та Східній Європі; Ніна Левчук, керівник відділу по роботі з малим та середнім бізнесом у Центральній та Східній Європі; Олександр Плетньов, менеджер з маркетингу програми Google Partners в Україні; Наталія Кушнір, Олег Сухомлин, Аліса Юрченко, Олексій Бех – спеціалісти по роботі з агенціями; Григорій Крутій, Наталія Дьоміна, Анна Коваленко - акаунт-менеджери клієнтів; фахівці команди підтримки Google AdWords Україна.

Для участі, будь ласка, заповніть форму для реєстрації до 15 березня. Координатори зв’яжуться з учасниками, які пройдуть відбір, наприкінці березня та повідомлять усю необхідну інформацію.

Більше інформації про захід можна знайти на сайті.

Автор: Валерія Почко та Олександр Плетньов, команда Google AdWords